Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex divendres, de desembre 28, 2007

28 de Desembre. Dia dels Sants Innocents. Hem sobreviscut a Nadal i Sant Esteve jajaja això sí amb un o dos kg més de "pechonalitat" jajaja Ha estat força bé, el dia 24 estava cansadet tot i així tan el sopar com després de ballaruki va estar guai. El dia 25 tres quarts del mateix... quan la companyia és tan grata és fàcil no aburrir-se :D

El dia de Sant Esteve em vaig passar tota la tarda dormint... els dos dies anteriors havia dormit poquíssim i la migdiada al sofà es va convertir en una gran sobada jajaja

Avui igual... he acabat de recuperar hores de son... diuen que les hores que no dorms no es recuperen, jo no sé si les recupero però si que se m'acumulen i si pogués potser més d'una vegada em passaria 12 hores dormint. Per la tarda va tocar altra vegada anar de compres... ara la vista està posada en cap d'any. Vaig comprar-me una camisa bastant semblant a una que ja tinc, jo és que per les camises sóc bastant especial, em costa moltíssim trobar-ne una que em faci el pes, i mira potser no calia haber-la comprat però fa gràcia estrenar encara que només sigui camisa en dates tan senyalades ;P

 Enguany, (alguns ja ho sabeu perque hi sereu, d'altres perque n'hem parlat, d'altres potser no...) el passarem a Cal Manset, una casa rural situada a Copons a l'Anoia. Està gairebé tot planejat ja, n'estem ultimant els detalls ;P compres etc etc... A mi em feia moltíssima gràcia passar-lo en una casa rural, i seré una mica cutre però mai havia passat uns dies en cap jajaja Total que entre tot segur que ens ho passem molt bé! Per cert si algú encara no sabeu què fer (cosa que dubto) o encara no teniu "plan" sapigueu que encara hi ha lloc per una o dues persones ;P

 Res, espero fer un últim post encara aquest any fent una mica de balanç del que ha estat, una cosa que abunda bastant també en aquestes dates jajaja A cuidar-se. Petons!

 Mürfila - Me Pones (me pone jajaja)

{ 3 comentaris }

  1. Ei, no t'hi amoinis, amb qualsevol camisa, ja estàs wapo, jajaja!!! Espero que us ho passeu molt bé a la casa rural!!! Bon entrada d'any!!!

    ResponElimina
  2. Ei!!!!!!! Que vagi mooooooolt bé!!!!!!!! Jo al final vaig a TGN, a un restaurant que es diu El Terrat, i després, allà on ens porti el cos....... Ara bé, encara m'he de comprar el vestidet i no sé què fer..... lentejuelas, raso, tirantillos o un de més normalet? jajajajajaja, Botes, sabates de taló??? Uffffffff, dilluns serà el dia de les compres!!!!!!


    Bon any a tothom!!!!!!

    Vai a seguir currant....

    ResponElimina
  3. Moltes Gràciess!!!!
    Jo el que espero és no perdre'm! jajaja És la meva primera sortida de la província amb cotxe (això encara és més cutre que lo de no haver anat mai de casa rural xD)
    No res passeu-vos-ho molt bé vosaltres també!!! I compte amb el drinkin' jajaja
    Uff Noe jajaja que no et passi res demà amb lo del vestit! Si el 27 hi havia molta gent demà segur que està a rebentar!
    Apa xituss!!!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -