Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dijous, d’octubre 16, 2008

Ahir tornant de TGN city, mentres conduïa, vaig notar que tenia alguna cosa sobre la cuixa, ho agafo amb les mans i noto que és una coseta tova, i just quan amb la mà ho porto dins del meu camp de visió me n'adono que és un PUTU BITXU RARU VERDÓS! Una eruga concretament! jaja  No sabeu el susto que em va donar! Sort del cinturó de seguretat que sinó el bot que hauria fotut! jaja  Clar, no és precisament el lloc ón te l'esperes trobar. A veure estarem d'acord que la meva estimada Berli no està de lo més neta que es pugui dir... ara bé, d'aquí a que s'hi criïn erugues! jaja  Suposo que havia fet cap caient d'algun arbre, això em passa per anar amb les finestres abaixades! Ja veieu... uns us creueu amb fauna diversa i jo me la trobo dintre el cotxe. Espero que sigui la primera i última vegada almenys, que els bitxus verds mai m'han agradat!

Així que el vídeo d'avui va d'ensurts!

{ 1 comentaris real·litzats }

  1. A mi els bitxos no m'agraden gens, sobretot des que em va picar una medusa quan era petit. Quina engúnia. Perquè serà que tot aquest tipus de fauna ens fa tant de pànic? Fins i tot a alguns homes, eh? jaja!!!
    Sort que de cara a l'hivern la població insectiu minva considerablement. Fart estic de mosques, moscons, avelles i demés fauna inútil que ronda pel món, jaja!!!

    Ains, jo tampoc tinc massa temps de actualitzar tot això, entre fotologs i punyetes... A més, ara soc del Facebook, que té la seva feina afegida, però noi... és la moda! S'ha de ser "mudernu", jajaja!!!

    Per cert, al meu cole ha aterrat una substituta que és d'Alforja, segur que almenys et deu sonar. Ja et diré el nom quan li pregunti, jaja!! Es que només l'he vist una estona i de lluny!!

    A reveure!!! :D

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -