Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimecres, d’octubre 15, 2008

Doncs sí! Últimament això està moooolt abandonat! El temps no em sobra i ho acaba pagant el bloc sense tenir-ne pas la culpa ell pobret. Ell que mai em falla (mentida podrida! la de vegades que m'ha fet anar de cul volguent arreglar-ne algo i no saber com! jaja)

De totes maneres ja us podríeu haver solidaritzat una mica amb els pobres i haver-li passat una mica l'escombra! jaja  Que per aquí hi ha unes boles d'aquelles que es formen al desert impressionants! jaja (Al desert i a sota el llit de més d'un oi? jaja ) Per cert algú de vosaltres sap exactament quin nom tenen aquestes boles? pot ser rodamóns? o m'he flipat un rato llarg? jaja


...
Rick: Nil! Aquestes llenties són sudafricanes?
Nil: Doncs jo...
Rick: Gamarús! Ets un gamarús integral! Per què no vas i et fas de la bòfia de pas? Porc! Anar a comprar llenties sudafricanes... No hi ha cap diferència! A tu et sembla que sí però no! A més, segur que deus odiar els gays, hippie!
Nil: Ja està bé, ja està bé fer-me agafar la depre...
Rick: Aviam, ón és el meu boli? ÓN ÉS EL MEU BO-LI!?
Mike: Té, té el meu.
Rick: Però si aquest és el meu!
Mike: Me l'he trobat a sobre la teva taula, em pensava que ja no el volies.
Rick: Fixa't i està mig gastat ja...
Mike: Estava allà tirat Rick, què volies que pensés?
Rick: Nil! Però què has fet Nil? Menjar estudiantil Nil? Amb llegums totalment totalitaris, quan t'ha costat Nil?
Nil: Doncs mira per persona unes quatre lliures i mitja.
Mike i Rick: Quatre i mitja!
Rick: Jo no penso pagar per menjar negres! Em puc fer de la bòfia i menjar-ne gratis! Eh
Mike: Quan jo menjo menjar de quatre lliures i mitja no pago lligues?
Nil: Sí sí, molt bé d'acord, vinga reunió va... Ja sé que quatre lliures i mitja és una passada de pasta per un plat de llenties al curri però n'he fet moltes, i se m'ha acudit que tenint en compte el que penso fer aquesta nit valia més que fés tretze racions...
Rick: Tretze? Què vols fer convidar un equip de futbol?
Nil: No no... suîcidar-me... suïcidar-me, aquest és el meu Sant Sopar, acabo de construir una forca i és total, total, l'hauries de veure Rick, quan s'obre la trampa i jo em moro va i s'encenen uns bastonets d'encens i toca el rock del rellotge, és al·lucinant de debò...
Rick: Llibertat! Al·lucinant! Woodstock!
Nil: Molt bé perfecte, per què no t'asseus sobre les llenties de pas?
Rick: Primer et podries rentar les mans!
Vyvyan: Vinc del dipòsit de cadàvers!
Nil: Oh perfecte, per què no parlem de la mort? No cal que tingueu en compte els meus sentiments...
Vyvyan: He estat trossejant cossos per la classe...
Rick: Cap de vosaltres no fa mai ni el més mínim cas del que dic jo!
Vyvyan: Això és perque ets molt aburrit!
Rick: Ah! I suposo que trobes les idees com pau. llibertat i igualtat igual d'aburrides no?
Vyvyan: Sí exacte!
Rick: Ha! Has caigut a la trampa! I com és que en Cliff Richard no és aburrit eh setciències?! Digues, ràpid!
...

Jajajaja aquest diàleg gairebé me'l sé de memòria... és boníssim!

{ 2 comentaris }

  1. olé, bonsíssim! merci, erola

    ResponElimina
  2. Ara que ho dius, no en tinc ni la més mínima idea de com és diuen aquestes boles que surten als westerns i que últimament s'estan apoderant dels nostres blocs.

    Però he trobat aquesta pàgina web que també s'ha fet aquesta pregunta i que en té alguna resposta:
    http://anhipa.wordpress.com/2008/07/29/%C2%BFcomo-se-llaman-las-bolas-esas-que-salen-rodando-en-las-peliculas-del-oeste/

    pd: si, rodamon és un dels noms pels que he llegit que se les coneix, però tenen una bona llista de nomenclatures!

    Una abraçada

    MARTA

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -