Entrades Més Llegides

29

Publicat per: Àlex dimarts, de juliol 28, 2009


Abans que res només advertir que aquesta entrada no és apta per a diabètics xD Avisats esteu! ;P

Doncs ja en són 29, mica en mica van pesant més, però molt content de com els vaig complint. Va ser un gran dia, i tot gràcies al meu carinyu que me'l va fer únic. I això que com ella deia no hi havia planejat fer res d'especial o fora del normal que no haguéssim pogut fer qualsevol altre dia. Sopar a la platja potser no és gran cosa oi? Haver d'acabar fent-ho al cotxe (sopar eh! xD) degut a la ventada que es va girar potser encara va minvar-ne més la màgia no? Doncs no, va ser únic. I tot perque ho feia amb la persona a qui estimo i de qui em sento absolutament estimat. A sobre pastís inclòs, m'encanta que la meva xicota treballi en un forn! xD Amunt el gremi! xD  Gràcies de veritat carinyu, per TOT.

                                                Robbie Williams - Feel  

{ 1 comentaris real·litzats }

  1. Uuuoooo!!!!! Però carinyu, quina sorpresa!!!!! M'has deixat sense paraules! I a més, què dir-te que no sàpigues... M'omple moltíssim saber que vas passar tan bon dia i que vas notar la mateixa màgia que vaig notar jo. I també m'alegro que t'hagués fet il·lusió el pastís, si és que el gremi és el gremi jejeje!!

    Les gràcies també te les vull donar jo, perquè fas que cada instant esdevingui especial, perquè al teu costat sóc la noia més feliç del món!

    (Seguint la línia d'aquesta entrada... comentari tampoc apte per a diabètics! xD Que els lectors ens disculpin, però l'amor és així, i m'encanta!)

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -