Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimarts, de juliol 14, 2009


Quan es parla d'estiu a la majoria ens vé al cap vacances, sol, piscinna, platja, terrassetes, etc... Jo a part de trobar-li molts inconvenients, una de les coses que més em molesta és passar-me tot l'estiu ple de picades. No sé si és que sóc un blanc fàcil, o com es sol dir "apetecible" per lo de la sang dolça.
De fet, sabíeu que els mosquits no intueixen la dolçor sinó que la oloren? Si és així crec que hauré de canviar de colònia xD Tot i que potser és més factible intentar no menjar tant de dolç jeje  Però qui es pot resistir al plaer de la xocolata, o al d'un gelat amb la infinitat de sabors i tots tan bons que hi han? xD

En serio, enguany és una passada... aquesta nit he tingut un company que s'ha encarregat de que no m'avorrís gens ni mica, encara ara m'estic trobant picades noves, i lo pitjor de tot és que encara ni l'he vist al molt punyetero. Avui sí que puc dir que soc un bonys xD Sort que les d'avui no piquen, però abulten bastant... Res, suposo que és el peatge que hem de pagar per estar tant bons! jajajja

M'encanta aquesta cançó...
Gabriella Cilmi - Sweet About Me

{ 2 comentaris }

  1. Així que és l'olor??? Doncs a mi també em tenen ben amargada, aquests bitxejus recerca-dolç.....

    ResponElimina
  2. La imatge que has posat del mosquit fashion està bé, però a mi se me n'acut una de molt millor que exemplificaria a la perfecció la teva particular batalla amb aquests bitxus... Sí, parlo del dia del sopar a la platja, jejeje!!!!!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -