Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex diumenge, de juliol 24, 2011

Hi ha notícies que no per esperades et deixen de saber greu... Ahir va complir-se allò de "crónica de una muerte anunciada".

Quan les conseqüències de tràgics finals són única i especialment culpa del nostre mal cap no hi ha excuses que valguin. Finals com aquest no se'ls desitja a ningú, ni al pitjor dels enemics, però cert és que al cap i a la fi ha estat el resultat de jugar amb foc i de trepitjar durant massa temps terres movedisses. 

Llàstima és que una persona amb aquest gran talent hagi acabant formant part del club dels de 27 com el meu també admirat (musicalment) Kurt Cobain. Només 2 àlbums són un repertori massa curt comparat amb el que la nostra amiga Amy ens hauria pogut delectar. Una artista més, que no ens ha permès veure fins ón podia arribar...

Aquí va el meu petit homenatge a una persona que també ha format part de la meva vida, ha estat la banda sonora de moments força especials. Una cosa no treu l'altra, i per tant la meva més sincera admiració vers el seu treball.


Canviant absolutament de tema, aquesta propera setmana és crucial pel meu futur, i l'encaro molt il·lusionat. Espero saber transmetre tota aquesta il·lusió per que el desenllaç sigui l'esperat i tan desitjat. Així que m'autoenvio molts ànims i el màxim d'encert possible. Seran dies intensos. Esperem estar a l'alçada. Tothom es mereix una segona oportunitat oi?

Deixa Un Comentari

Subscriure A Les Entrades | Subscriure Als Comentaris

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -