Entrades Més Llegides

Publicat per: Àlex dimecres, d’octubre 29, 2014

He de confessar que fins fa no gaire la fotografia mai m'havia atret massa. Era d'aquelles coses que m'agradaven però a què no hi dedicava gaire atenció. Però ja fa un temps que sí que hi dedico més atenció. Fins i tot podria dir que m'hi estic aficionant una mica, encara que a nivell amateur i sense grans càmeres ni res per l'estil.

L'augment d'aquest interès ha estat bàsicament i sobretot per l'afició que hi té la meva dona. Encara que també hi ha contribuït en menor influència el senyor Instagram.

I això que en sóc un usuari bastant primerenc, però trobo que és una de les aplicacions més interessants i entretingudes que existeixen. Ja ho diuen que...
Val més una imatge que mil paraules
La seva popularitat ha vingut acompanyada de la de les #selfies, de les quals no en sóc gaire amant. No tant pel fet de fer-se una autofoto sinó pel tipus d'autofoto que acostumen a ser (pits, culs i músculs). Per no parlar de les animalades que arriba a fer la gent de vegades per fer-se'n una d'original, arriscant fins i tot la vida.
No res, em sembla que m'estic fent gran...

{ 1 comentaris real·litzats }

  1. Tens raó, l'instagram és una bona eina per compartir fotografies i imatges amb un toc diferent!

    ResponElimina

- Copyright © My Territorial Pissings - Plantilla modificada per -[Àlex]- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -